"גפני ונתניהו? אולי דברו על השלג, לקואליציה לא ניכנס"

אבי יעקב No Comments on "גפני ונתניהו? אולי דברו על השלג, לקואליציה לא ניכנס"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ יעקב ליצמן שוחח על הנושאים שעל סדר היום עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית של קול חי.

על מסע גדולי ישראל: "כרגע וועדת ההיגוי יושבים גם בארץ וגם בחו"ל כדי לתאם את הדברים בראשי פרקים, יש בעיות טכניות רבות שמעכבות, לא ברור כיצד יטוסו הרבנים מה שברור שהכנס העיקרי יהיה ביום שלישי"

במענה לשאלת המראיין על שיתוף רבנים אחרים ענה ליצמן כי "מי שמצטרף יצטרף, המועצת לא פנתה לאף אחד באופן רשמי". ליצמן לא מבין את השאלות בנוגע לאפקטיביות המסע והסיבות להתרחשותו: "הכניסו 50 אלף ילדים מתחת לקו עוני, ישיבות מפלים בין חרדים לציוניים, לומדי תורה זה פלילי, מבקשים מתלמידי חו"ל לעבוד בחופש, ולא נגעתי בנישואין ועוד שורת חוקים אנטי חרדיים, מישהו לא מבין על מה יש להקים זעקה?".

כאן נשאלה השאלה האם נתניהו יאזין? האם זה מזיז לו? לדבריו "האיתות הכי גדול שלו זה שהוא לא מגיב, זה אומר שזה מפריע לו".

על פגישת נתניהו – גפני הוא אמר: "אין לי מושג מה גפני דיבר איתו, אולי על השלג, מה שברור שאין הו"א לדבר אתו על הצטרפות לקואליציה".

"תקפתי את נתניהו בעבר שהוא לא הגיב על דברי לפיד ששדדנו את המדינה 30 שנה, אז הוא הבטיח לתקן, אנחנו היינו שותפים שלו, שכבנו על הגדר בשבילו, מה עשינו לו שהגיע לנו ההתנהגות הזו" הטעים ליצמן.

ואם יהיו זעזועים? "גם בקונסטלציה פוליטית אחרת, עדיף ללכת לבחירות מלהיכנס לממשלה. הרס הדת, כלכלה ורווחה, בכל דבר הם הרסו ואנחנו נהיה חברים? למרות זאת אני לא רואה מישהו עוזב את הכסא שלו, הם דבוקים אליו".

האזינו לראיון המלא של יעקב ליצמן לבצלאל קאהן



0 תגובות